Vijesti i zanimljivosti
iz poslovanja

Press

07.10.2021. Nova Tarifa naknada za građane i Opći uvjeti za 3D Secure u primjeni od 10. prosinca 2021.

Poštovani,

Od 10. prosinca 2021. godine CROATIA BANKA d.d. primjenjuje novu Tarifu naknada za usluge Banke u poslovanju s građanima.

Izmjene su u dijelu G. ON-LINE BANKARSTVO gdje je u postojeći tarifni stavak 5.5. kreditni transfer u inozemstvo-prekogranični u valuti različitoj od EUR i međunarodni, dodana „opcija SHA“ te je dodan tarifni stavak 5.6. kreditni transfer u inozemstvo-prekogranični u valuti različitoj od EUR i međunarodni opcija OUR.

Novu Tarifu naknada možete pronaći ovdje.

Isto tako, od 10. prosinca 2021. godine u primjeni su i novi Opći uvjeti za korištenje 3D Secure usluge.
Opći uvjeti su dopunjeni u točki 3. Postupak aktiviranja 3-D usluge.  

Nove Opće uvjete možete pronaći ovdje.


Vaša CROATIA BANKA d.d.

07.04.2021. Obavijest o promjeni adrese i lokacije Komercijalnog centra Split od ponedjeljka 19.04.2021.

 

Poštovani klijenti Croatia banke i oni koji će to tek postati,

sa zadovoljstvom vas obavještavamo da se je Vaša Croatia banka u Splitu preselila na novu lokaciju

Ivana Gundulića 26 koja službeno počinje sa radom od ponedjeljka 19.04.2021. godine.

Profesionalno i uvijek nasmiješeno osoblje očekuje Vas na novoj lokaciji s mnoštvo novih proizvoda.

Radujemo se vašem dolasku.

Croatia Banka Hrvatska i pouzdano Vaša. 

24.03.2021. Obavijest o dopuni Općih uvjeta poslovanja po računima za plaćanje i obavljanje platnih usluga za građane - u primjeni od 25. svibnja 2021.g.

Obavijest o dopuni Općih uvjeta poslovanja po računima za plaćanje i obavljanje platnih usluga za građane - u primjeni od 25. svibnja 2021.g.

 

Poštovani,

Obavještavamo Vas da će od 25. svibnja 2021.g. biti u primjeni dopunjeni Opći uvjeti poslovanja po računima za plaćanje i obavljanje platnih usluga za građane.

OBJAŠNJENJE DOPUNE OPĆIH UVJETA:

U točku 20.2. Platna kartica - Maestro kartica dodaje se:

„20.2.3. Informacija o postotnoj marži odnosno ukupnoj naknadi za preračunavanje valuta

Nakon primitka naloga za izvršenje transakcije na bankomatu ili na prodajnom mjestu u inozemstvu u valuti države Europskog gospodarskog prostora Banka će korisniku kartice iskazati ukupnu naknadu za preračunavanje valuta u domicilnu valutu kao postotnu maržu u odnosu na posljednje dostupne referentne devizne tečaje za euro koje je izdala Europska središnja banka, važeće u trenutku primitka naloga za izvršenje transakcije .

Banka će korisnika kartice o predmetnoj marži informirati putem SMS poruke ili e-mail poruke ovisno o dostupnom ili ugovorenom elektroničkom kanalu komunikacije. Banka će obavijest o predmetnoj marži dostavljati jednom u svakom kalendarskom mjesecu u kojem za korisnika kartice primi nalog za plaćanje izražen u istoj stranoj valuti.

Terećenje računa će biti po tečaju na dan obrade transakcije koji se može razlikovati od tečaja u trenutku provođenja transakcije.

Banka će prihvatiti zahtjev korisnika da mu se informacije o predmetnoj marži ne dostavljaju.“

Molimo Vas da u poslovnicama Banke ili putem elektroničke pošte provjerite jesu li Vam ažurni podaci o broju mobitela i e-mail adresa te ih po potrebi ažurirate u cilju usklađivanja s Uredbom 2019/518 u dijelu odredbi koje stupaju na snagu 19.4.2021.g

Ista je vezana uz slanje elektroničkih poruka s informacijom o marži u odnosu na tečaj Europske središnje banke. Izmjenu broja mobitela možete provesti u poslovnici Banke i putem elektroničke pošte na adresi info@croatiabanka.hr

Predmetna dopuna ne utječe na korištenje Vaših platnih usluga i za istu se neće naplaćivati naknada.

Opći uvjeti su dostupni u svim poslovnicama Banke te na internet stranici www.croatiabanka.hr

Ako niste suglasni s prijedlogom izmjena Općih uvjeta, možete bez otkaznog roka i plaćanja naknade otkazati Ugovor sklopljen na temelju ovih Općih uvjeta. Otkaz Ugovora morate predati najkasnije jedan dan prije predloženog datuma početka važenja novih Općih uvjeta.

U Zagrebu, 24.03.2021.g.

Vaša CROATIA BANKA d.d.

29.01.2021. Paket tekućeg računa

Prateći želje i potrebe klijenata, a s ciljem bržeg i lakšeg poslovanja s Bankom, za Vas smo osmislili pakete tekućih računa.

Isti će biti dostupni od 1. travnja 2021. godine.

Paket tekućeg računa je paket uz tekući račun koji omogućava pogodnosti u korištenju određenih bankarskih proizvoda i usluga, nebankarskih proizvoda te ostalih proizvoda.

Vrste proizvoda uključenih u paket definiraju sadržaj i cijenu paketa.

Svaki se paket sastoji od bankarskih usluga, povoljnijih nebankarskih usluga te povoljnijih usluga.

Korištenjem paketa ostvarujete dodatnu uštedu, jer je jedinstvena mjesečna naknada koju plaćate za korištenje paketa niža, nego kada proizvode iz paketa koristite pojedinačno.

Ovisno o vrstama proizvoda i usluga definirana su 3 paketa: AKTIVE, LIFE i PREMIUM.

  1. PAKET AKTIV
  2. PAKET LIFE
  3. PAKET PREMIUM

Molimo Vas da se detaljnije o paketima informirate putem Općih uvjeta korištenja paketa tekućih računa.

S poštovanjem,

Vaša Croatia banka.

23.12.2020. Blagdansko radno vrijeme poslovnica


Poštovani,


na Badnjak, 24.12. i Staru godinu, 31.12. radno vrijeme poslovnica je:


08:00 - 12:00
h

23.11.2020. Novo radno vrijeme Poslovnica Šubićeva i Sky Office od 23.11.2020.

Poštovani klijenti,

od ponedjeljka 23. studenog 2020. godine, Poslovnica Šubićeva i Poslovnica Sky Office će do daljnjega raditi prema slijedećem rasporedu: od 8,00 do 15,00 sati.

 

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.

 

S poštovanjem,

CROATIA BANKA d.d.

11.11.2020. Radno vrijeme KC Čakovec od 13.11.2020. do 11.12.2020.

 

Poštovani klijenti,

 

obavještavamo Vas da se mijenja radno vrijeme KC ČAKOVEC od 13. studenoga do 11. prosinca 2020. godine te će KC ČAKOVEC u navedenom razdoblju raditi po novom radnom vremenu:

Za klijente Banke:     pon. od 12,00 do 19,00 sati

                                   uto - čet od 8,00 do 15,00 sati

                                   pet. od 8,00 do 13,00 sati

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.

S poštovanjem,

CROATIA BANKA d.d.

16.10.2020. Mjesec štednje i kreditiranja

Poštovani klijenti,

 

s obzirom da je mjesec listopad tradicionalno predstavljen kao dan štednje tijekom listopada Croatia banka svim svojim sadašnjim i budućim štedišama omogućava štednju po kvalitetnim i stimulativnim uvjetima.

Više informacija možete dobiti osobno u našim Poslovnicama/Komercijalnim centrima gdje će vas stručno i kvalitetno osoblje Banke informirati po povoljnim i stimulativnim uvjetima štednje.

Također vas pozivamo da u segmentu stanovništva provjerite našu ponudu vezano uz gotovinske nenamjenske kredite u KN/EUR sa fiksnom kamatnom stopom te vlastitim odabirom instrumenata osiguranja uz povoljnije kamate.

Što se tiče poslovanja u segmentu pravnih osoba tu vam sa zadovoljstvom možemo reći da imamo potpisanu suradnju sa HAMAG-BICRO čije proizvode klijenti u suradnji sa Croatia bankom mogu iskoristiti za svoje kvalitetno i uspješno poslovanje.

Također nudimo mogućnost financiranja i sufinanciranja projekata apliciranih od strane EU Fondova.

S obzirom da Croatia banka vodi izuzetno brigu o hrvatskom selu i poljoprivredi želimo biti vaš prepoznatljivi partner te vam nudimo i ove jeseni pomoć i uslugu savjetovanja te financiranja vezano uz provedbu jesenske sjetve.

Više informacija o proizvodima vezane uz poslovanje pravnih osoba također možete dobiti osobno u našim Poslovnicama/Komercijalnim centrima.

 

Niže se nalazi mogućnost preslušavanja još jedne naše marketinške kampanje koju smo individualizirali za klijente kontinentalne i morske Hrvatske.

 
Reklama kopno

Reklama more

 

Croatia banka

Hrvatska je pouzdano vaša!

16.10.2020. Novo radno vrijeme Poslovnica Šubićeva i Sky Office

Poštovani klijenti,

 

Obzirom na situaciju s brojem novozaraženih koronavirusom u Zagrebu, od ponedjeljka, 19. listopada 2020. godine, Poslovnice Šubićeva i Poslovnica Sky Office će do daljnjega raditi prema slijedećem rasporedu: od 8,00 do 13,00 sati

Sve daljnje izmjene bit će pravovremeno objavljene.  

S poštovanjem,

CROATIA BANKA d.d.

14.10.2020. COVID-19 Ostanimo odgovorni

Poštovani klijenti i naši dragi sugrađani!

 

Croatia banka d.d. i svi njeni zaposlenici  u ovom izazovnom vremenu pandemije izazvane koronavirusom COVID-19 pruža vam nesmetano odvijanje svih potrebnih poslovnih aktivnosti u poslovnicama Banke i putem CROBAneta i mBankinga.    

  • Croatia banka d.d. poduzela je niz preventivnih mjera:
  • Obavezno nošenje zaštitnih maski
  • Pojačana raspoloživost dezinfekcijskih sredstava
  • Kontinuirana dezinfekcija poslovnih prostora
  • Značajno smanjen broj zaposlenika Banke u uredima
  • Rad zaposlenika na lokaciji Sky Office u timovima
  • Često isticanje preporuke o učestalijem pranju ruku i održavanju minimalnog razmaka u odnosu na druge osobe
  • Preporuka konzultiranja liječnika u slučaju pojave karakterističnih simptoma  
  • Kontinuirano praćenje preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite

 

Dodatne prevencijske mjere:

  • Održavanje službenih sastanaka u obliku telekonferencija i videokonferencija

 

BUDIMO ODGOVORNI! Ponavljamo svi zajedno da biti odgovoran u ovom trenutku nije samo zalog za vlastito zdravlje nego je zalog pomoći jednih drugima kako bi se zaraza umanjila i sporije širila.


Vaša Croatia banka


Covid 19

IZVOR: Hrvatski zavod za javno zdravstvo