POSTAVKE PRISTUPAČNOSTI

Veličina slova

Razmak slova

Čitak font

Istaknute poveznice

Kontrast

Veći pokazivač

Poništi promjene

Kartice tekućeg računa
Kartice tekućeg računa

Kartice tekućeg računa

VISA kartica je višenamjenska međunarodna kartica tekućeg računa Croatia banke koja predstavlja suvremenu zamjenu za gotovinu. Dostupna je svim vlasnicima tekućeg računa u Croatia banci i njihovim opunomoćenicima. VISA kartica je debitna kartica vezana za tekući račun i koristi se uz tajni broj (PIN).


Prednosti VISA kartice tekućeg računa: 

    • jednostavno raspolaganje sredstvima na tekućem računu 24 sata na dan;
    • podizanje gotovine na bankomatima banaka članica MBNET mreže s oznakama MC CARD, bez naknade;
    • podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji i inozemstvu te na ostalim isplatnim POS-ovima, uz naknadu;
    • plaćanje roba i usluga na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu s oznakom VISA;
    • promjena PIN-a na bankomatu, uz naknadu.

Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.

Dnevni limit plaćanja VISA karticom građana na EFT POS terminalima iznosi 1.600,00 EUR.

Maksimalan iznos transakcije koja nastane beskontaktnim plaćanjem karticom Banke, a za koju nije potrebna potvrda PIN-om, ovisi o zemlji terminala prodajnog mjesta prema okvirima definiranim od strane kartične kuće.

Limit za beskontaktno plaćanje na POS uređaju u Republici Hrvatskoj bez autorizacije PIN-om iznosi 40,00 EUR. Radi Vaše dodatne sigurnosti u pojedinim situacijama beskontaktnu transakciju ćete trebati potvrditi PIN-om i za manje iznose.

Za transakcije Visa karticama obavljene u inozemstvu, kartična kuća će po Referentnom tečaju preračunavati originalni iznos transakcije u EUR.

Reklamacije, gubitak ili krađa

Za sve reklamacije koje nastaju upotrebom VISA kartice korisnik se može obratiti u poslovnicu Banke u kojoj se vodi tekući račun. Reklamacije se primaju u pismenom obliku.

Korisnik kartice obvezan je gubitak ili krađu kartice odmah prijaviti telefonom Centru za podršku na telefonski broj 01 3078 699 ili u najbližoj poslovnici Banke. Odmah nakon dojave gubitka kartice blokira se kartica.
Korisnik kartice odgovara za sve transakcije učinjene do trenutka prijave. Izgubljeni ili zaboravljeni PIN korisnik prijavljuje isključivo potpisivanjem zahtjeva za novi PIN u poslovnici Banke.

Obrazac reklamacija možete preuzeti ovdje

Bankomati

Bankomatsku mrežu koja je besplatno na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke čini:

    • mreža bankomata banaka članica MBNET mreže u cijeloj zemlji s više od 1000 bankomata.

MBNET mrežu čine banke: Erste&Steiermärkische Bank, BKS Bank, Imex banka, Istarska kreditna banka, Karlovačka banka, Kentbank, Agram banka Zagreb, Podravska banka, Samoborska banka i Slatinska banka. 

Svojim klijentima omogućujemo podizanje gotovine bez naknade na više od 1.000 bankomata navedenih banaka, čime našu uslugu činimo dostupnom u najrasprostranjenijoj bankomatskoj mreži u Hrvatskoj.

Bankomati koji pripadaju drugim bankomatskim mrežama u Hrvatskoj i u inozemstvu također su na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke, uz plaćanje provizije.

Limiti

Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.

Pogrešne isplate

Eventualnu pogrešnu isplatu novca na bankomatu korisnik pismeno prijavljuje u poslovnicu Banke.

Zadržane kartice

Kartice izdanja Banke zadržane u bankomatima drugih banaka u zemlji i u inozemstvu ne vraćaju se korisnicima, poništavaju se kao izgubljene i na zahtjev vlasnika izdaju nove.

3D Secure

CROATIA BANKA d.d. Zagreb svojim klijentima, korisnicima VISA kartica, omogućava korištenje 3D Secure usluge.

3D Secure usluga je usluga sigurne kupovine VISA karticama na Internet prodajnim mjestima koji podržavaju plaćanje putem navedene usluge. Usluga radi na način da prilikom zahtjeva za autorizaciju Internet plaćanja, korisnik VISA kartice bude preusmjeren na stranice Banke radi autentikacije.
Nakon prihvaćanja Općih uvjeta Korištenja 3D Secure usluge, korisnik treba unijeti dinamičku zaporku koju putem SMS-a dobiva na broj mobitela za tu svrhu unesen u sustav Banke.
Osim dinamičke zaporke potrebno je unijeti još jednu, trajnu zaporku.

Klijenti Banke koji imaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, trajnu zaporku mogu zatražiti u poslovnici Banke.
Klijente Banke koji nemaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, a žele koristiti istu, također molimo da se obrate u bilo koju poslovnicu Banke kako bi im se ažurirao broj mobitela za 3D Secure uslugu i uručila trajna zaporka.
Za sva dodatna pitanja ili informacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 01 2391 281 (pon-pet od 8,00 do 16,00 sati).

Tečajna lista za korisnike debitnih kartica

Trebate pomoć?

Kontaktirajte nas na besplatni info telefon ili e-mail