VISA kartica je višenamjenska međunarodna kartica tekućeg računa Croatia banke koja predstavlja suvremenu zamjenu za gotovinu. Dostupna je svim vlasnicima tekućeg računa u Croatia banci i njihovim opunomoćenicima. VISA kartica je debitna kartica vezana za tekući račun i koristi se uz tajni broj (PIN).
Prednosti VISA kartice tekućeg računa:
- jednostavno raspolaganje sredstvima na tekućem računu 24 sata na dan;
- podizanje gotovine na bankomatima banaka članica MBNET mreže s oznakama MB CARD, bez naknade;
- podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji i inozemstvu te na ostalim isplatnim POS-ovima, uz naknadu;
- plaćanje roba i usluga na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu s oznakom VISA;
- promjena PIN-a na bankomatu, uz naknadu.
Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.
Dnevni limit plaćanja VISA karticom građana na EFT POS terminalima iznosi 1.600,00 EUR.
Maksimalan iznos transakcije koja nastane beskontaktnim plaćanjem karticom Banke, a za koju nije potrebna potvrda PIN-om, ovisi o zemlji terminala prodajnog mjesta prema okvirima definiranim od strane kartične kuće.
Limit za beskontaktno plaćanje na POS uređaju u Republici Hrvatskoj bez autorizacije PIN-om iznosi 40,00 EUR. Radi Vaše dodatne sigurnosti u pojedinim situacijama beskontaktnu transakciju ćete trebati potvrditi PIN-om i za manje iznose.
Za transakcije Visa karticama obavljene u inozemstvu, kartična kuća će po Referentnom tečaju preračunavati originalni iznos transakcije u EUR.
Reklamacije, gubitak ili krađa
Za sve upite i/ili reklamacije vezane uz korištenje kartica korisnik kartice treba se obratiti poslovnici Banke u kojoj se vodi račun. Reklamacije se primaju u pismenom obliku popunjavanjem Obrasca reklamacija .
Korisnik kartice obvezan je gubitak ili krađu kartice odmah prijaviti najbližoj poslovnici Banke ili u EGCP na telefon 01 3078 699 od 0-24 sata.
Korisnik kartice odgovara za sve transakcije učinjene do trenutka prijave. Izgubljeni ili zaboravljeni PIN korisnik prijavljuje isključivo potpisivanjem zahtjeva za novi PIN u poslovnici Banke.
Obrazac reklamacija možete preuzeti ovdje
Bankomati
Bankomatsku mrežu koja je besplatno na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke čini:
- mreža bankomata banaka članica MBNET mreže u cijeloj zemlji s više od 1000 bankomata.
MBNET mrežu čine banke: Erste&Steiermärkische Bank, BKS Bank, Imex banka, Istarska kreditna banka, Karlovačka banka, Kentbank, Agram banka Zagreb, Podravska banka, Samoborska banka i Slatinska banka.
Svojim klijentima omogućujemo podizanje gotovine bez naknade na više od 1.000 bankomata navedenih banaka, čime našu uslugu činimo dostupnom u najrasprostranjenijoj bankomatskoj mreži u Hrvatskoj.
Bankomati koji pripadaju drugim bankomatskim mrežama u Hrvatskoj i u inozemstvu također su na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke, uz plaćanje provizije.
Limiti
Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.
Pogrešne isplate
Eventualnu pogrešnu isplatu novca na bankomatu korisnik pismeno prijavljuje u poslovnicu Banke.
Zadržane kartice
Kartice izdanja Banke zadržane u bankomatima drugih banaka u zemlji i u inozemstvu ne vraćaju se korisnicima, poništavaju se kao izgubljene i na zahtjev vlasnika izdaju nove.
3D Secure
CROATIA BANKA d.d. Zagreb svojim klijentima, korisnicima VISA kartica, omogućava korištenje 3D Secure usluge.
3D Secure usluga je usluga sigurne kupovine VISA karticama na Internet prodajnim mjestima koji podržavaju plaćanje putem navedene usluge. Usluga radi na način da prilikom zahtjeva za autorizaciju Internet plaćanja, korisnik VISA kartice bude preusmjeren na stranice Banke radi autentikacije.
Nakon prihvaćanja Općih uvjeta Korištenja 3D Secure usluge, korisnik treba unijeti dinamičku zaporku koju putem SMS-a dobiva na broj mobitela za tu svrhu unesen u sustav Banke.
Osim dinamičke zaporke potrebno je unijeti još jednu, trajnu zaporku.
Klijenti Banke koji imaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, trajnu zaporku mogu zatražiti u poslovnici Banke.
Klijente Banke koji nemaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, a žele koristiti istu, također molimo da se obrate u bilo koju poslovnicu Banke kako bi im se ažurirao broj mobitela za 3D Secure uslugu i uručila trajna zaporka.
Za sva dodatna pitanja ili informacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 01 2391 281 (pon-pet od 8,00 do 16,00 sati).
Tečajna lista za korisnike debitnih kartica
Pregled tečajne liste za transakcije karticama obavljenim izvan RH.
Tečajna lista 037 za kartične transakcije na dan 21.02.2025.
Tečajna lista 036 za kartične transakcije na dan 20.02.2025.
Tečajna lista 035 za kartične transakcije na dan 19.02.2025.
Tečajna lista 034 za kartične transakcije na dan 18.02.2025.
Tečajna lista 033 za kartične transakcije na dan 15.02.2025.
Tečajna lista 032 za kartične transakcije na dan 14.02.2025.
Tečajna lista 031 za kartične transakcije na dan 13.02.2025.
Tečajna lista 030 za kartične transakcije na dan 12.02.2025.
Tečajna lista 029 za kartične transakcije na dan 11.02.2025.
Tečajna lista 028 za kartične transakcije na dan 08.02.2025.
Tečajna lista 027 za kartične transakcije na dan 07.02.2025.
Tečajna lista 026 za kartične transakcije na dan 06.02.2025.
Tečajna lista 025 za kartične transakcije na dan 05.02.2025.
Tečajna lista 024 za kartične transakcije na dan 04.02.2025.
Tečajna lista 023 za kartične transakcije na dan 01.02.2025.
Tečajna lista 022 za kartične transakcije na dan 31.01.2025.
Tečajna lista 021 za kartične transakcije na dan 30.01.2025.
Tečajna lista 020 za kartične transakcije na dan 29.01.2025.
Tečajna lista 019 za kartične transakcije na dan 28.01.2025.
Tečajna lista 018 za kartične transakcije na dan 25.01.2025.