VISA kartica je višenamjenska međunarodna kartica tekućeg računa Croatia banke koja predstavlja suvremenu zamjenu za gotovinu. Dostupna je svim vlasnicima tekućeg računa u Croatia banci i njihovim opunomoćenicima. VISA kartica je debitna kartica vezana za tekući račun i koristi se uz tajni broj (PIN).
Prednosti VISA kartice tekućeg računa:
- jednostavno raspolaganje sredstvima na tekućem računu 24 sata na dan;
- podizanje gotovine na bankomatima banaka članica MBNET mreže s oznakama MC CARD, bez naknade;
- podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji i inozemstvu te na ostalim isplatnim POS-ovima, uz naknadu;
- plaćanje roba i usluga na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu s oznakom VISA;
- promjena PIN-a na bankomatu, uz naknadu.
Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.
Dnevni limit plaćanja VISA karticom građana na EFT POS terminalima iznosi 1.600,00 EUR.
Maksimalan iznos transakcije koja nastane beskontaktnim plaćanjem karticom Banke, a za koju nije potrebna potvrda PIN-om, ovisi o zemlji terminala prodajnog mjesta prema okvirima definiranim od strane kartične kuće.
Limit za beskontaktno plaćanje na POS uređaju u Republici Hrvatskoj bez autorizacije PIN-om iznosi 40,00 EUR. Radi Vaše dodatne sigurnosti u pojedinim situacijama beskontaktnu transakciju ćete trebati potvrditi PIN-om i za manje iznose.
Za transakcije Visa karticama obavljene u inozemstvu, kartična kuća će po Referentnom tečaju preračunavati originalni iznos transakcije u EUR.
Reklamacije, gubitak ili krađa
Za sve reklamacije koje nastaju upotrebom VISA kartice korisnik se može obratiti u poslovnicu Banke u kojoj se vodi tekući račun. Reklamacije se primaju u pismenom obliku.
Korisnik kartice obvezan je gubitak ili krađu kartice odmah prijaviti telefonom Centru za podršku na telefonski broj 01 3078 699 ili u najbližoj poslovnici Banke. Odmah nakon dojave gubitka kartice blokira se kartica.
Korisnik kartice odgovara za sve transakcije učinjene do trenutka prijave. Izgubljeni ili zaboravljeni PIN korisnik prijavljuje isključivo potpisivanjem zahtjeva za novi PIN u poslovnici Banke.
Obrazac reklamacija možete preuzeti ovdje
Bankomati
Bankomatsku mrežu koja je besplatno na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke čini:
- mreža bankomata banaka članica MBNET mreže u cijeloj zemlji s više od 1000 bankomata.
MBNET mrežu čine banke: Erste&Steiermärkische Bank, BKS Bank, Imex banka, Istarska kreditna banka, Karlovačka banka, Kentbank, Agram banka Zagreb, Podravska banka, Samoborska banka i Slatinska banka.
Svojim klijentima omogućujemo podizanje gotovine bez naknade na više od 1.000 bankomata navedenih banaka, čime našu uslugu činimo dostupnom u najrasprostranjenijoj bankomatskoj mreži u Hrvatskoj.
Bankomati koji pripadaju drugim bankomatskim mrežama u Hrvatskoj i u inozemstvu također su na raspolaganju korisnicima VISA kartice Croatia banke, uz plaćanje provizije.
Limiti
Dnevni limit za podizanje gotovine na bankomatu iznosi 1.100,00 EUR.
Pogrešne isplate
Eventualnu pogrešnu isplatu novca na bankomatu korisnik pismeno prijavljuje u poslovnicu Banke.
Zadržane kartice
Kartice izdanja Banke zadržane u bankomatima drugih banaka u zemlji i u inozemstvu ne vraćaju se korisnicima, poništavaju se kao izgubljene i na zahtjev vlasnika izdaju nove.
3D Secure
CROATIA BANKA d.d. Zagreb svojim klijentima, korisnicima VISA kartica, omogućava korištenje 3D Secure usluge.
3D Secure usluga je usluga sigurne kupovine VISA karticama na Internet prodajnim mjestima koji podržavaju plaćanje putem navedene usluge. Usluga radi na način da prilikom zahtjeva za autorizaciju Internet plaćanja, korisnik VISA kartice bude preusmjeren na stranice Banke radi autentikacije.
Nakon prihvaćanja Općih uvjeta Korištenja 3D Secure usluge, korisnik treba unijeti dinamičku zaporku koju putem SMS-a dobiva na broj mobitela za tu svrhu unesen u sustav Banke.
Osim dinamičke zaporke potrebno je unijeti još jednu, trajnu zaporku.
Klijenti Banke koji imaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, trajnu zaporku mogu zatražiti u poslovnici Banke.
Klijente Banke koji nemaju unesen broj mobitela za 3D Secure uslugu, a žele koristiti istu, također molimo da se obrate u bilo koju poslovnicu Banke kako bi im se ažurirao broj mobitela za 3D Secure uslugu i uručila trajna zaporka.
Za sva dodatna pitanja ili informacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 01 2391 281 (pon-pet od 8,00 do 16,00 sati).
Tečajna lista za korisnike debitnih kartica
Pregled tečajne liste za transakcije karticama obavljenim izvan RH.
Tečajna lista 228 za kartične transakcije na dan 20.11.2024.
Tečajna lista 227 za kartične transakcije na dan 19.11.2024.
Tečajna lista 226 za kartične transakcije na dan 16.11.2024.
Tečajna lista 225 za kartične transakcije na dan 15.11.2024.
Tečajna lista 224 za kartične transakcije na dan 14.11.2024.
Tečajna lista 223 za kartične transakcije na dan 13.11.2024.
Tečajna lista 222 za kartične transakcije na dan 12.11.2024.
Tečajna lista 221 za kartične transakcije na dan 09.11.2024.
Tečajna lista 220 za kartične transakcije na dan 08.11.2024.
Tečajna lista 219 za kartične transakcije na dan 07.11.2024.
Tečajna lista 218 za kartične transakcije na dan 06.11.2024.
Tečajna lista 217 za kartične transakcije na dan 05.11.2024.
Tečajna lista 216 za kartične transakcije na dan 02.11.2024.
Tečajna lista 215 za kartične transakcije na dan 01.11.2024.
Tečajna lista 214 za kartične transakcije na dan 31.10.2024.
Tečajna lista 213 za kartične transakcije na dan 30.10.2024.
Tečajna lista 212 za kartične transakcije na dan 29.10.2024.
Tečajna lista 211 za kartične transakcije na dan 26.10.2024.
Tečajna lista 210 za kartične transakcije na dan 25.10.2024.
Tečajna lista 209 za kartične transakcije na dan 24.10.2024.