Pravilnik o postupanju s prigovorima klijenata
Cijenimo Vaše mišljenje i sugestije, a primjedbe prihvaćamo kao mogućnost za poboljšanje naših usluga i povećanje zadovoljstva klijenata.
U slučaju da želite izraziti prigovor vezano na Vaš poslovni odnos s Bankom ili kvalitetu naših usluga, molimo Vas podnesite pisani prigovor/reklamaciju u cilju što efikasnijeg rješavanja nastale situacije. Naznačite da se radi o prigovoru/reklamaciji, a možete je dostaviti na jedan od sljedećih načina:
- pošaljite nam e-mail na adresu: prigovori@croatiabanka.hr
- ispunjavanjem obrasca za reklamacije klijenata u bilo kojoj poslovnici Banke
- poštom na adresu sjedišta Banke: CROATIA BANKA d.d., Ulica Roberta Frangeša - Mihanovića 9, 10110 Zagreb ili na adresu bilo koje druge poslovne jedinice Banke
- popunjavanjem upitnika u nastavku niže
Prigovor treba sadržavati detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje relevantnih datuma) kao i dokaz iz kojeg proizlazi da je prigovor osnovan. Također, potrebno je da podnositelj prigovora navede svoje ime i prezime kao i adresu. Ako je opis događaja/situacije i/ili dokaz nepotpun, zamolit ćemo Vas da prigovor upotpunite.
Poželjno je da prilikom podnošenja prigovora navedete svoj OIB.
Vaše prigovore/reklamacije možete uputiti i ovdje:
Ako želite odgovor - telefonom ili pisani, upišite odgovarajući kontakt: